LANDAS

Chicklet Chooser

Add to Google Reader or Homepage

FeedBurner FeedCount

Cari Blog Ini

Ahad, 13 November 2011

Hina Islam, Melalui Iklan Coke Di Eropah


Bila di lihat dan diperhatikan dengan teliti, yang di 'saf' belakang itu orang sebenarnya. Mereka mengiklankan solat dengan berpakaian seperti ini. Berkupiah 'coke'.

Mul-mula tengok dekat email, saya tak berapa perasan sebenarnya gambar ini adalah 'orang' sebab yang 'saf' kat belakang itu sama macam botol air yang disusun. Cantik jer. Tapi saya mula perasan bila tengok 'imam' yang dekat depan itu tengah sujud. Nampak tangan. Tergamam aku.


Perhatikan perkataan 'coca-cola'. Cuba beli satu botol coke dan koyakkan pembalut plastik dan lepas itu terbalikkan. Kita akan dapat lihat tulisannya akan menjadi "La' Muhammad La' Makkah". Yang bermaksud TIADA MUHAMMAD, TIADA MAKKAH.

Sedarlah wahai sahabat-sahabat, bila kita mengucapkan kata-kata TIADA MUHAMMAD, TIADA MAKKAH, sebenarnya akidah kita dah terpesong. Kita renungkan kembali, bangsa Yahudi tidak akan aman selagi Islam itu tak tenggelam.

Mereka sering berusaha menghancurkan ISLAM. Dan bila kita lihat balik, sebahagian usaha mereka telah hampir berjaya kerana orang Islam kini lebih terikut dengan budaya barat. Bangsa Yahudi tahu, mereka tidak boleh mengalahkan ISLAM dengan peperangan dan mereka cuba mansuhkan ISLAM melalui pemikiran.

rujukan blog : http://zharifalimin.blogspot.com/


0 ulasan:

 

Pengikut