LANDAS

Chicklet Chooser

Add to Google Reader or Homepage

FeedBurner FeedCount

Cari Blog Ini

Khamis, 22 April 2010

KONVOI NASIONAL UNTUK PALESTIN



KOSUKE dengan rendah hatinya ingin menyeru semua perokok yang bersimpati dengan PALESTIN supaya TIDAK MEROKOK untuk sehari pada 8hb Mei 2010 sempena KONVOI NASIONAL UNTUK GAZA. Sekiranya anda tidak mampu berjihad membantu mereka, tidak dapat hadirkan diri dalam program untuk mereka, berusahalah membuktikan anda sanggup membuat pengorbanan kecil... BOIKOT ROKOK untuk sehari sahaja atau sampai bila-bila, mudah-mudahan usaha itu membawa impak positif dalam diri anda dan masyarakat anda sekiranya ianya dilakukan dengan ikhlas. Kerana telah terbukti syarikat rokok adalah antara penyumbang terbesar kepada ZIONIS.


BOIKOT juga KFC, McD, StarBuck, Nestle dan produk-produk yang ada kaitan dengan Yahudi pada tarikh tersebut. Sehari pun sudah cukup jika anda rasa tak mampu nak boikot mereka selama-lamanya. Usaha ini diharap dapat meningkatkan kekuatan semangat kita dan menyedarkan pihak-pihak tertentu bahawa, umat Islam ini juga ada kekuatan melawan.

Kita mulakan dari usaha sekecil-kecilnya ini mudah-mudahan Allah memberi kita kekuatan untuk melakukan usaha-usaha yang lebih besar.


Tarikh Mula : 08.00 Mei 2010 Jam 12.00 pagi

Tarikh Tamat : 09.00 Mei 2010 Jam 12.00 pagi


0 ulasan:

 

Pengikut